אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    הכהיית שמשות לרכב

    מעוניינים בהכהיית השמשות לרכב? לאורך השנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מתעניינים בביצוע השחרת החלונות של רכבם הפרטי: בין אם לצורך פרטיות הנוסעים ובין אם לצורך שמירה על טמפרטורה קרירה בתוך הרכב, הכהיית השמשות לרכב היא הפתרון עבורכם. כדי שעבודה זו תתבצע על הצד הטוב ביותר, מומלץ לפנות אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ: אנו מבטיחים יחס אישי ומקצועי וסטנדרט עבודה גבוה.

    יתרונותיו של הציפוי הננו קרמי

    מי מאתנו לא רוצה לנהוג ברכב איכותי ומתקדם טכנולוגית? עם זאת, ולצד נהיגה בטוחה ושלווה על הכביש, יש ליצור אווירה נעימה בתוך הרכב. במילים אחרות, ובכדי שהנוסעים ייהנו מתנאים נוחים, יש למצות את כל הפתרונות הקיימים. אחד מהפתרונות הפופולריים ביותר הם חלונות כהים לרכב. למה הכוונה בהכהיית חלונות? מדובר, למעשה, בציפוי בעל גוונים שונים המעניקים את האשליה של "רואים ובלתי נראים".

    תחת הכותרת: "הכהיית חלונות לרכב" עומדים מספר דרכים באמצעותם ניתן להשיג את התחושה של הפרטיות, כאשר אחת מהן היא ציפוי חלונות לרכב ננו קרמי. מדוע שימוש בציפוי ננו קרמי הוא פתרון מומלץ? ראשית, מדובר בציפוי שקוף המחזיק במספר שכבות קרמיות; שכבות אשר לא רק מתמזגות היטב עם צבע הרכב בנוכחי, אלא גם מונעות את כניסתה של השמש וקרני ה-UV אל תוך הרכב. למעשה, סוג ציפוי זה נחשב לפורץ דרך בתחום, שכן הוא מסנן את קרני השמש ברמה הגבוהה פי 10 מסוגי ציפויים אחרים.

    בנוסף, הציפוי מצליח להוריד את הטמפרטורות הגבוהות בתוך הרכב ולשמור על קרירות יחסית. בהתאם לכך, יורד הצורך להדליק את המזגן למינימום – תוך חיסכון משמעותי בכספים.

    נסיעה בטוחה

    ציפוי החלונות של הרכב באמצעות ננו קרמיק הם הבחירה המומלצת ביותר, שכן אין צורך לפרק את החלון בכדי להתקין את הציפוי – לצד יתרונות רבים נוספים. אם גם אתם מעוניינים בפתרון מומלץ זה עבורכם, פנו אל חברת ברוך ובניו – זגגות בע"מ ותוכלו ליהנות מנסיעה נעימה ובטוחה על הכביש.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      שירותים נוספים

      תיקון שמשה קדמית לרכב

      תיקון שמשה קדמית לרכב תסייע לכם לראות היטב את הכביש...

      קראו עוד

      תיקון חלון גג

      לאורך השנים האחרונות, נדמה כי רכב פרטי הוא מוצר צריכה...

      קראו עוד

      סאנרוף לרכב

      סאנרוף לרכב ישדרג את חווית הנהיגה שלכם. נוהגים עם אותו...

      קראו עוד