אבשלום גיסין 67, פתח תקווה משה יתום 20, רחובות

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מנועים לחלונות חשמל לרכב

    מנועים לחלונות חשמל לרכב מסייעים לנהג ולנוסעיו לפתוח את החלונות – בלחיצה אחת. מאז שנות ה-60 של המאה ה-20, אנו יכולים לראות התפתחויות משמעותיות בהתפתחותם של הרכבים – כאשר אחד הבולטים שבהם הוא יצירת חלונות חשמל לרכב. במילים אחרות, ובמקום להתאמץ לפתוח או לסגור את כל חלונות הרכב, ביכולתכם לבצע זאת בלחיצה אחת פשוטה על כפתור. מה קורה כאשר המנועים החשמליים אינם עובדים? פונים אל חברת ברוך ובניו – זגגות רכב ע"מ, כמובן!

    להניע את הגלגלים

    מדמיינים את היום בו תוכלו לנהוג ברכב משל עצמכם? עבור רבים מאתנו, נסיעה מדי בוקר לעבודה כוללת תכנון מוקפד של זמני הנסיעה השונים של האוטובוסים. עם זאת, וכאשר הגיע היום הנכסף – ואתם עומדים בפני קניית רכב, חשוב להקפיד על כך שהוא יכלול את כל המרכיבים הדרושים לנסיעה חלקה. מרכיבים אלו כוללים, כמובן, את האלמנטים הבולטים והמוכרים: גלגלים מנופחים היטב, מנוע חזק והגה נוח לשימוש – אלמנטים אלו ורבים אחרים יהפכו את הנסיעה לבטוחה ומהנה הרבה יותר.

    לצד כל אלו, חלונות חשמליים הם חלק בלתי נפרד וחשוב למדי. למה הכוונה? אם אתם מסיעים את הילדים שלכם לבית הספר ורוצים לשמור על ביטחונם האישי, בלחיצה אחת על כפתור תוכלו לסגור את החלון החשמלי – וללא כל בעיה. בכדי שמצבים אלו ואחרים יוכלו להתקיים כנדרש, כל שעליכם לעשות הוא לוודא כי המנועים פועלים היטב: בין אם מדובר בקצר המשפיע על כלל המערכת החשמלית שברכב ובין אם מדובר בהתקנה לא מקצועית, יש לבדוק היטב היבט זה של הרכב.

    חשמל זורם בכפות ידייך

    הופיעה תקלה במנגנון החשמלי של החלונות? או שמא החלונות עצמם אינם כמו בעבר? בהתאם לכך, נמליץ לכם לפנות אל ברוך ובניו – זגגות רכב בע"מ: חברה זו מציעה שירותי תיקון חלונות ומנועים חשמליים תוך שמירה על סטנדרט עבודה גבוה. למה אתם מחכים? אתם מוזמנים לבקר ולהתרשם מיכולותינו.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם

      שירותים נוספים

      תיקון שמשה קדמית לרכב

      תיקון שמשה קדמית לרכב תסייע לכם לראות היטב את הכביש...

      קראו עוד

      תיקון חלון גג

      לאורך השנים האחרונות, נדמה כי רכב פרטי הוא מוצר צריכה...

      קראו עוד

      סאנרוף לרכב

      סאנרוף לרכב ישדרג את חווית הנהיגה שלכם. נוהגים עם אותו...

      קראו עוד